loading...
♫♪ ل موزیک ل | بزرگترین مرجع دانلود موزیک ایرانی | آلبوم ایرانی | فول آلبوم ♫♪
عذرخواهی

با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز.

ممنون که هنوز با ما هستید.

یه عذرخواهی بدهکارم زیرا یه مدت غیبت داشتم و نتونستم مطلب به سایت اضافه کنم.

به زودی مطالب جدید اضافه خواهند شد.


با تشکر مدریت سایت

-.-.- آدرس اصلی سایت -.-.-
آدرس اصلی سایت : wWw.LMUSICL.iR

اطلاعیه

Admin بازدید : 133 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای و شنیدنی مبین رضا زاده به نام گم شدم

آهنگ ترانه تنظیم : پیمان امیدی
نوازندگان : گیتار، -سه تار احسان قانعی —گیتار الکتریک مجید صراف زاده —پیانو :پیمان امیدی.
SOUND + FX DESING : PEYMAN OMIDI

Mobin دانلود آهنگ جديد مبین رضا زاده گم شدم

متن ترانه :
تو نیستی تو راه خودم گم شدم ..دوباره دچار توهم شدم
دلم سوخت دیشب به حال خودم..پر از حس و حال ترحم شدم.
شدم واسه تو مانع پیشرفت..دل تو پی عشق مادیش رفت…
همون که قرار بود بشه زندگیم..ببین ماه عسل با کی تا کیش رفت
***
نباشم بگو کی تو رو روز و شب.. می آد با خودت روبه روت می کنه؟
واسه این من افتادم از چشم تو..که فواره تو اوج سقوط می کنه
****
تو نیستی توان دلم کم شده…نفس های من نامنظم شده
تو ماه های شمسی عمر منی ..که بی تو تمامش محرم شده..
دلم سوخت و تو عزای تو ام ..هنوزم تو حس و فضای توام
چجوری نیاوردی من رو به جا؟..منی که نماز قضای توام..
***
نباشم بگو کی تو رو روز و شب.. می آد با خودت روبه روت می کنه؟
واسه این من افتادم از چشم تو..که فواره تو اوج سقوط می کنه

trans دانلود آهنگ جديد مبین رضا زاده گم شدمtrans دانلود آهنگ جديد مبین رضا زاده گم شدمtrans دانلود آهنگ جديد مبین رضا زاده گم شدمtrans دانلود آهنگ جديد مبین رضا زاده گم شدمtrans دانلود آهنگ جديد مبین رضا زاده گم شدمtrans دانلود آهنگ جديد مبین رضا زاده گم شدمtrans دانلود آهنگ جديد مبین رضا زاده گم شدمtrans دانلود آهنگ جديد مبین رضا زاده گم شدمtrans دانلود آهنگ جديد مبین رضا زاده گم شدمtrans دانلود آهنگ جديد مبین رضا زاده گم شدمtrans دانلود آهنگ جديد مبین رضا زاده گم شدمtrans دانلود آهنگ جديد مبین رضا زاده گم شدمtrans دانلود آهنگ جديد مبین رضا زاده گم شدمtrans دانلود آهنگ جديد مبین رضا زاده گم شدم

MP3 – 320

Mobin Reza Zadeh – Gom Shodam

MP3 – 128

Mobin Reza Zadeh – Gom Shodam

OGG – 64

Mobin Reza Zadeh – Gom Shodam

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    آیا از سایت ما راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1473
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 159
  • آی پی امروز : 470
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 2,780
  • باردید دیروز : 698
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 6,422
  • بازدید ماه : 6,422
  • بازدید سال : 98,126
  • بازدید کلی : 824,032
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    برای حمایت از ما روی +1 کلیک کنید :