loading...
♫♪ ل موزیک ل | بزرگترین مرجع دانلود موزیک ایرانی | آلبوم ایرانی | فول آلبوم ♫♪
عذرخواهی

با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز.

ممنون که هنوز با ما هستید.

یه عذرخواهی بدهکارم زیرا یه مدت غیبت داشتم و نتونستم مطلب به سایت اضافه کنم.

به زودی مطالب جدید اضافه خواهند شد.


با تشکر مدریت سایت

-.-.- آدرس اصلی سایت -.-.-
آدرس اصلی سایت : wWw.LMUSICL.iR

اطلاعیه

Admin بازدید : 14272 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

آلبوم جدید و فوق العاد زیبای داریوش به نام Live In Concert با ۳ کیفیت 

این آلبوم شامل بهترین آهنگ های داریوش می باشد که به صورت زنده در کنسرت اجرا شده


MP3 320

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ به صورت یکجا        دانلود

  1. فریاد زیر آب – اجرای زنده
  2. وطن – اجرای زنده
  3. زندونی – اجرای زنده
  4. حادثه - اجرای زنده
  5. شقایق - اجرای زنده
  6. مرا به خانه ام ببر - اجرای زنده
  7. اجازه - اجرای زنده
  8. ای عشق - اجرای زنده
  9. آهای مردم دنیا - اجرای زنده
  10. چشم من - اجرای زنده
  11. حسود - اجرای زنده
  12. تلافی – به من نگو دوست دارم - اجرای زنده
  13. میخوام گریه کنم - اجرای زنده
  14. گلایه - اجرای زنده
  15. یاور همیشه مومن - اجرای زنده
  16. بن بست ، جنگل ، علی کنکوری - اجرای زنده
  17. دستهای تو - اجرای زنده
  18. مسبب - اجرای زنده
  19. دل من - اجرای زنده
  20. گذشته های دور - اجرای زنده
  21. سال ۲۰۰۰ - اجرای زنده

MP3 128

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ به صورت یکجا        دانلود

  1. فریاد زیر آب – اجرای زنده
  2. وطن – اجرای زنده
  3. زندونی – اجرای زنده
  4. حادثه - اجرای زنده
  5. شقایق - اجرای زنده
  6. مرا به خانه ام ببر - اجرای زنده
  7. اجازه - اجرای زنده
  8. ای عشق - اجرای زنده
  9. آهای مردم دنیا - اجرای زنده
  10. چشم من - اجرای زنده
  11. حسود - اجرای زنده
  12. تلافی – به من نگو دوست دارم - اجرای زنده
  13. میخوام گریه کنم - اجرای زنده
  14. گلایه - اجرای زنده
  15. یاور همیشه مومن - اجرای زنده
  16. بن بست ، جنگل ، علی کنکوری - اجرای زنده
  17. دستهای تو - اجرای زنده
  18. مسبب - اجرای زنده
  19. دل من - اجرای زنده
  20. گذشته های دور - اجرای زنده
  21. سال ۲۰۰۰ - اجرای زنده

OGG 64

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ به صورت یکجا        دانلود

  1. فریاد زیر آب – اجرای زنده
  2. وطن – اجرای زنده
  3. زندونی – اجرای زنده
  4. حادثه - اجرای زنده
  5. شقایق - اجرای زنده
  6. مرا به خانه ام ببر - اجرای زنده
  7. اجازه - اجرای زنده
  8. ای عشق - اجرای زنده
  9. آهای مردم دنیا - اجرای زنده
  10. چشم من - اجرای زنده
  11. حسود - اجرای زنده
  12. تلافی – به من نگو دوست دارم - اجرای زنده
  13. میخوام گریه کنم - اجرای زنده
  14. گلایه - اجرای زنده
  15. یاور همیشه مومن - اجرای زنده
  16. بن بست ، جنگل ، علی کنکوری - اجرای زنده
  17. دستهای تو - اجرای زنده
  18. مسبب - اجرای زنده
  19. دل من - اجرای زنده
  20. گذشته های دور - اجرای زنده
  21. سال ۲۰۰۰ - اجرای زنده

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    آیا از سایت ما راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1473
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 159
  • آی پی امروز : 334
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 650
  • باردید دیروز : 797
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,271
  • بازدید ماه : 2,271
  • بازدید سال : 93,975
  • بازدید کلی : 819,881
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    برای حمایت از ما روی +1 کلیک کنید :